Livet på landet

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Maria - 24 oktober 2010 15:13

  

... Blixtra, med kompisen Fia, genom Claras lins på eftermiddagspromenaden igår... Är hon inte söt, så säg?

  

Tur man har nån att busa med... hela tiden!

  

Fast ibland är det lite läskigt...

  

Men man har alltid nån att luta sig emot...

  

Av Maria - 24 oktober 2010 15:07

... har stått på schemat hela helgen.

Jag har varit ledig heeeela helgen - underbart - och hade bestämt med Ässis uppfödare Kerstin & hennes kompis Helen att de skulle komma hit och visa lite sök. Jätteroligt. Igår, lördag, var det vi och Jill & Dunder och Eva & Bella.

Och jag med Blixtra, Bella & Ässi. Hade kanonväder hela dagen, kallt men sol, och naturligtvis alldeles för mycket annat att  tänka på än att fotografera...

Så några bilder har jag inte. Tyvärr...

Eftersom vi alla har mycket unga - unga hundar, blev det mycket light-träning.

Jätteroligt. Alla var jätteduktiga - både valpar och uppåt.

Vi körde mellan 10-16 igår med  uppehåll för lunch.

Idag var det så dags igen, halv 11 träffades vi och körde till fram emot 14.30 tiden. Idag var det Kerstin, Helen, Jill, jag och Anette & Falcon. Jätteroligt idag också. Jag hade med Bella & Blixtra idag. Alla hundar var jätteduktiga, så vi försökte verkligen sluta när allt gick som bäst...

Nog känns det att man varit ute hela helgen - men helt underbart. Bra väder, roliga träningskompisar som ger många nya uppslag och alldeles underbara hundar...


Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards