Livet på landet

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Maria - 4 februari 2010 21:03

... med Cher är en gammal goding, och väcker många minnen...

Nån mer som minns?

Av Maria - 4 februari 2010 20:57

... har jag fått på jobbet idag. Underbart, och mycket välbehövligt. Så här på kvällningen känns jag mig nästan öm, som av träningsvärk. Härligt var det, iaf!

  

Av Maria - 4 februari 2010 20:53

... funderar jag på. Eventuellt.

Många frågor har man. Roligt är det.

Fick jättebra info av bästa Ullas man Åke  igår, som är konsult i ekonomibranschen.

Många frågor hade jag, och bra svar fick jag.

Roligt låter det. Om man tjänar pengar, alltså.

Tackar så jättemycket för att ni tog er tid med mig, och alla frågorna.

Kan hända blir det en infoträff till på SKV i februari. För att friska upp minnet sen sist. (Typ förra hösten).

Nån som ska med?

  

Av Maria - 4 februari 2010 20:44

... och vi med den... är en gammal låt av Ulf Lundell. Från Nådens År. Eller Dådens År. Hade den på vinylskiva för 100 år sedan.  Jättebra, anyhow.

Och så är det här, snön fortsätter falla. Idag har det säkert kommit ytterligare 5-10 cm. Härligt för den som inte behöver skotta, och för den som har en 4-hjulsdriven bil... när man bor på landet.

Men nu börjar  jag - i ärlighetens namn - snart bli lite trött på att snöängla.

Inte hundarna dock. Är trötta på snön menar jag. Änglar gör de inte   .

Nu kan kung Bore få hejda sig lite...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards