Livet på landet

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Längtar bort...

Av Maria - 1 mars 2011 22:20

... gör jag också. För ovanlighetens skull.
Annars brukar jag alltid längta hem, men nu längtar jag alltså bort.

Jag tror att det kan tänkas ha att göra med att alla människor pratar om Thailand, Kap Verde och Sri Lanka. Eller andra exotiska resmål.

Såklart blir man lite längtansfull själv.

Grekland ligger mig mycket varmt om hjärtat, så jag surfade runt lite på Grekland häromdagen... och de här bilderna gör ju inte saken mindre värre, om jag säger så...

  

Så härligt...

  

Men - med 4 hundar och 2 hästar är det inte bara att ge sig iväg med en klackspark, det är en del som måste planeras, s a s...

Så vi tittar väl vidare och längtar... en stund till.

 
 
Helena

Helena

2 mars 2011 08:59

Hallåj bloggen!
Nu har jag läst ikapp lite :) ! Jaa, Grekland skulle ju inte vara helt fel... Nu kan sommaren gärna få göra sitt intåg till byn här!
Ha det gott så hörs vi om ny date snart :) !!
Kramisar i massor

http://www.queencobra.se

Maria

2 mars 2011 09:40

Jaaa - längtar! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Fredag 10 maj 23:28

Clara och jag tog en tur till Magasinet Iggelbo - och jisses vad med fina blommor och annat de har! Köpte lite blommor och ett par fina dahlior! Kära Clara i shoppartagen: Hem och planterade lite blommor, satte även om tomatplantor som vuxit ur s...

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards