Livet på landet

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Maria - 28 mars 2011 22:53

  ... hade lydnadstävling i lördags (och rapporttävling i söndags) och då var jag med och jobbade i sekretariatet. Lkl 1-elit.

Jätteduktiga ekipage! Kul att träffa lite hundfolk. Blixtra var med för att socialträna lite - mycket nyttigt - och även Clara & Bella var med. Kul.

Nyttigt att titta på tävlande ekipage - dessutom.

Undrar hur länge det dröjer innan vi är där   ... Med vår träningstakt, menar jag...

Av Maria - 28 mars 2011 22:48

... inledde jag helgen med. I fredags kväll var jag bjuden till ...

  ... på lite mat och trevligt umgänge.

Spännande... och det blev en jätterolig kväll med god mat och en massa härliga människor. Tittade på jättefina hojar (mest HD - men en och annan "riskokare" fanns där också:) också.

Anledningen till detta var att under min tid som fastighetssamordnare hos kommunen för sisådär något år sedan, var jag lite behjälplig med att utöka klubbens lokaler. Från att ha haft en hojverkstad fick de möjlighet att utöka denna till ytterligare hojbås och en övervåning med festlokal och bar.

Och som de hade jobbat!  Tidigare var detta mer eller mindre ett outnyttjat kallförråd - nu var det inrett och hur fint som helst. Vilken skillnad!

Och - jättekul att de tänkte på mig när det var dags för inspektion... och naturligtvis också flera av mina f d kollegor som också varit inblandade på ett eller annat sätt. Och som det såklart också var jätteroligt att träffa!

Tack för en kul kväll!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards