Livet på landet

Direktlänk till inlägg 26 april 2023

Födelsedagsfirad...

Av Maria - 26 april 2023 22:09

... i förskott igen   .
Idag ringde den lokala blomsterbutiken och meddelade att jag hade fått blommor   .
Magiskt vacker bukett, och en strut med choklad!
Stort tack, Lasse och Meta   !

Som om det inte räckte, blev jag också uppvaktad på jobbet!
Blommor, bubbel, presentkort på Ticetmaster (upplevelser) och presentkort på den lokala blomsterbutiken.
Så tacksam för alla fina kollegor och arbetsgivare    !

Och då har jag inte ens fyllt år än, och är så gruvligt firad redan!

Tack alla fina   !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Söndag 5 maj 18:12

? idag. Krattade och krattade, lyssnandes på ljudbok eller pratandes i telefon (thank god for i-pads), meden paus för en lunchfika på Strömsbergs café med vännen C. Härligt fotocell mysigt, som vanligt. Tömde väl kärran en sisådär 6-7 ggr innan...

Av Maria - Söndag 5 maj 18:08


? till landet, kompisar! Mina hundar var väldigt nyfikna! ...

Av Maria - Lördag 4 maj 19:42


... idag, tyvärr 0,5 p från uppflytt. Så jäkla surt.7 appellspårhundar till start, 4 bröt. Antingen hittade de inga spår, eller inga pinnar. Måste ha varit jättesvåra förhållanden!Jag drog startnr 7 och fick alltså sista spåret. Två ekipage före mig ...

Av Maria - Fredag 3 maj 21:59


... var ordet.Dessvärre inte alla människor förunnat. Medan andra fått för mycket. ...

Av Maria - Fredag 3 maj 21:58


Underbar tid, det här, älskar våren!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards