Livet på landet

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Nathalie N. E....

Av Maria - 17 oktober 2009 19:24

... heter vår nya familjemedlem. Vi har varit och hämtat henne utanför Harbo idag. En jättetrevlig tjej som tycks stabil, men ändå pigg och framåt. Utbildad LC dressyr och westernriden. Vi hoppas hon kommer att trivas med oss och vi med henne (det senare är jag övertygad om:).

Och visst är hon vacker:

  

Nu kommer det att bli mycket tid i stallet...

 
 
sanna

sanna

17 oktober 2009 19:28

ha en bra kväll

http://saniiee.blogg.se

 
Helena

Helena

17 oktober 2009 19:32

Spännande!!
Jättesöt tjej, ska bli spännande att följa hennes och Clara's framfart i byn ;) !
Ha en härlig lördag kväll!

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Eva

Eva

18 oktober 2009 07:49

Hej hopp! Grattis till er nya familjemedlem.
Här kommer en länk till min "fröken" Som sysslar med västernridning och klickerträning av hästar (och hundar) lite kul läsning http://cowgirlup.bloggagratis.se/
Kram

http://hummelns.se

 
Ingen bild

ulla

18 oktober 2009 23:32

Grattis, grattis till nya pållen! Så roligt att Clara också fått häst nu! All Lycka till!!
Kramar Ulla

 
Ingen bild

Sussi

21 oktober 2009 14:52

Hejsan.
Kul att se att Nattis verkar omtyckt å att era vänner tycker om henne. Vart jag än har varit mä Nattis så har alla tyckt att hon är sååå fin.
Jag hoppas att jag ska kunna komma å hälsa på henne nån gång... för jag saknar Nattis såååå mycket å ångrar såå mycket att jag var tvungen att sälja henne. Men ibland vill ödet tyvärr så.
Kram kram från Nattis förr förra ägare
Ps jag kallade henne Nattis å det lyssnar hon bättre på ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Av Maria - Måndag 6 maj 10:31

...tycks rent magisk!Med mallar i huset (hundar) har man blåmärken och bettsår hela tiden. Inte för att de är elaka, tvärtom, men väldigt lekfulla och väldigt högenergiska.På tävlingen i lördags fick jag mig ett bett i tumleden när jag skulle plocka ...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards