Livet på landet

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Måndagslyx:)

Av Maria - 19 oktober 2009 21:40

Idag ringde min mamma på förmiddan och bjöd hem oss på middag, hela familjen. På en måndag. Helstekt fläskkarré, kokt potatis, grönsaker, lingon och en himmelsk sås. Kändes hur lyxigt som helst. Och så kaffe och kaka. Sen bara resa sig och åka hem. Tack o tack, mycket gott och härligt. Speciellt kanske på en måndag Kyss.

Och Bella-Bus var med såklart, och hon stannar kvar hos "mormor och morfar" till i morgon. Och blir lite bortskämd, kan man förmoda Skrattande...

  

 
 
Helena

Helena

21 oktober 2009 22:54

Aaahhhh,
mammas käk på en vanlig måndag, det är lyx!! Fantastiskt att få sätta sig vid dukat bord och lämna detsamma mätt och belåten, UTAN att behöva ta hand om disken ;) !

http://pudelfnatt.wordpress.com

 
Anneli

Anneli

22 oktober 2009 20:46

ÅÅÅÅ, inte illa härligt att få bli bjuden på mat oc dessutom mitt i veckan, en vanlig tråkm åndag i vanliga fall.... Jasså lillan blir kvar och får mysa härligt! Ha det bäst!

Javiist ja.. Ska göra om Bellas kollage lite ska jag skriva hela ditt namn el bara förnamn el eftersnamn. berätta hur ni vill ha det... Om jag inte hör något från er om detta, så sätte jag ut hela ditt namn på Kollaget, för det är ju faktiskt era bilder, jag får äran att låna... Råkade ju skirva mitt namn, ursäkta :S Ha det bäst och pussa om Bella från brorsan Kram från mig // Anneli & Twix

Pssst härliga bilder och vilken vacker häst!

http://pottipotti.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - Fredag 10 maj 23:28

Clara och jag tog en tur till Magasinet Iggelbo - och jisses vad med fina blommor och annat de har! Köpte lite blommor och ett par fina dahlior! Kära Clara i shoppartagen: Hem och planterade lite blommor, satte även om tomatplantor som vuxit ur s...

Av Maria - Onsdag 8 maj 09:41

Den första på ÅTTA ÅR! Riksbanken sänker styrräntan med 0,25 punkter! Yoiiihaaaaaouuu! ...

Av Maria - Onsdag 8 maj 08:15


... det var väl roligt, hurra!Inte ett dugg. 8 maj och full snöstorm! ...

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:41


Brukar man inte säga april-väder?

Av Maria - Tisdag 7 maj 20:40


... is da shit!Så gott!

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards