Livet på landet

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Maria - 29 juni 2012 21:06

... har flyttat in hos oss. Hon heter Ullhedens Yksi och hon har satans vassa tänder.   

Som hon använder i tid och otid...

Sen är hon såklart söt när hon sover... och morgonmyser med Bästa B:

 

De är så rara så det är inte sant. Blixten har lättat lite på integriteten och har börjat lekbusafostra henne - och det behövs. Hon blir sjövild och Blixten blir inte glad när hon sätter krokodiltänderna i hennes öron...

Imorse när jag åkte till jobbet behövde jag inte lägga upp Yxan till någon av tjejerna, hon la sig så här fint med Blixten i köket. Sen sov de så tills Clara kom upp till frukost. Vilken jycke, va?  Hon är så cool så det är inte sant.

Men inte dumdristig.

Hon har bara kissat och bajsat inne EN gång i var - och det var på husses ansvar (när han tittade på nån fotbollsmatch:). För oss andra händer det inte. Sen bor vi så bra så hon kan ju bara gå ut själv om hon behöver.

Jätteduktig liten tjej.

Idag när jag kom hem från jobbet tog jag ut Blixtra, Bella och Fia på en promenad, och gissa om Blixten tycker det är skönt när det är bara hon och jag. Underbart. Mera sånt, matte, säger hon.

Sen var det bus med krokodilen igen  en stund när vi kom hem.

Och så dags för kvällsmys...

 

Finingarna...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards