Livet på landet

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Maria - 21 december 2009 21:32

... önskar jag alla Er som läser min blogg!


(Kan ibland tänka att det är helt otroligt att det finns folk som är intresserade av att läsa det jag skriver - men det är jättekul, såklart. Själv älskar jag ju att läsa alla Era bloggar...)

 

Och en riktigt härlig julledighet!

Kram på Er allihopa!


  

Av Maria - 21 december 2009 21:28

... har jag fått idag. På stående fot. Och som jag naturligtvis kommer att fundera på. Ibland är det tillfälligheterna som gör att det händer saker och ting, och erbjudandet idag var verkligen ett sådant. Att jag skulle träffa denna människa - som jag inte känner sedan tidigare - i en situation, där jag på stående fot blir seriöst erbjuden ett jobb (som jag absolut skulle kunna tänka mig, dessutom)...

Ja, visst är det fascinerande.

Och precis i dagarna har jag skrivit på för 3 månader till på mitt nuvarande jobb (som jag också trivs mycket bra med...). Men det var alltså inget hinder.

Så, nu blir det till att fundera. Och fundera.

Men det är rysligt angenäma funderingar, kan jag lova...


Av Maria - 21 december 2009 21:20

Så var det då äntligen dags för lite julledigt.

Julavslutning ikväll för båda tjejerna med musik och sång och betygsutdelning och en massa annat kuligt. Och så jullovsfika när vi kom hem, såklart.

Ska bli skönt, det känns som att den här hösten varit oändligt lång och mörk, och tjejerna behöver verkligen vila lite nu. Till och med jag får vara ledig nu i två dagar före jul, och det ska bli oändligt skönt. Det har bara blivit jobbigare och jobbigare att gå upp på morgnarna, men nu.... NU får vi sova lite längre.

Och det ska bli gudomligt skönt.

(Sen att man säkert vaknar kvart i 6 i vanlig tid iaf, och inte kan somna om, det är väl smällar man får ta. Man kan ju om man vill...)

  

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards