Livet på landet

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Maria - 10 september 2009 21:32

... är den här leksaken för Ässi. Det är en KAMPLEKSAK, den är GUL (kan hundar se färger?) och den PIPER!! Tre överraskningar i ett, liksom Glad! När det gäller att belöna Ässi är kampen outstanding, helt klart nr 1. När jag hittade den här leksaken på SM i Falkenberg var det bara: Den här ska Ässi ha (för 170 sköna kronor... till min stora lycka var den prisnedsatt med 50 % dagen efter:). Hon är sjukt galen i pipleksaker, det tycker hon har varit det absolut bästa med Bella - att få leka med (läs äta upp:) lillasysters Pipleksaker...

Och idag hade jag alltså både PIP och Ässi med mig till klubben, för att light träna lite efter sjukhusvistelsen. Bara lite fritt följ, släta inkallningar och lite kryp. Ett och annat skall (som fungerar utmärkt, kan jag berätta, med denna KAMP som lockbete:).

  

Bella har i vanlig ordning gått på valpkurs ikväll, och som vanligt tyckte vi (övriga familjen, dvs Storasyster och jag) att hon var solklar kursetta Kyss. Fia och Soffi har tränat på lydnadsettan. Börjar se riktigt hyfsat ut!

Nu sovera alla jyckarna sött på lurarna igen - små som stora. Lurar, alltså...

Presentation


Livet på landet

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

Besöksstatistik

Vädret hos mig

Mera Dog


Ovido - Quiz & Flashcards